POLITYKA PRYWATNOŚCI I POLITYKA PLIKÓW COOKIES
Mając na uwadze ochronę prywatności użytkowników korzystających z usług świadczonych w serwisie pod adresemhttps://www.kancelariakuczek.pl/ oraz art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE wprowadzona została niniejsza polityka prywatności i polityka plików cookies, zwana dalej Polityką prywatności i polityką plików cookies.
I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH i DANE KONTAKTOWE
Administratorem Danych Osobowych jest Mateusz Kuczek, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Mateusz Kuczek, ul. Dunikowskiego 10, 15–187 Białystok, NIP: 9662176955 REGON: 525166702 – dalej: Administrator lub Kancelaria.
Kontakt z Administratorem w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych możliwy jest pod adresem e-mail: radcaprawny@kancelariakuczek.pl bądź poprzez korespondencję pocztową kierowaną na ww. adres.
II. DEFINICJE
- Dane osobowe – informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innej podobnej technologii.
- Serwis – strona internetowa prowadzona przez Kancelarię pod adresem https://www.kancelariakuczek.pl/ i wszystkie usługi świadczone w domenie,
w szczególności formularz kontaktowy, inne. - RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Przetwarzanie danych– wykonywanie jakiejkolwiek operacji na danych osobowych, tj. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.
- Użytkownik – osoba fizyczna, która w sposób dobrowolny korzysta z usług dostępnych w Serwisie, w szczególności przegląda strony Serwisu, kontaktuje się za pomocą formularza kontaktowego, zamieszcza komentarz lub opinię, „lubi” bądź „obserwuje” profile Kancelarii lub konta Kancelarii na portalach społecznościowych.
III. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH W SERWISIE
Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy innych podobnych technologii), przetwarzane są przez Administratora w celach:
- Administrowania i zarządzania Serwisem – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na administrowaniu Serwisem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Przyjmowania, rejestracji korespondencji oraz udzielenia na nią odpowiedzi – podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z terminowego odpowiadania na pisma, terminowego realizowania płatności dla dostawców, dbania o jakość współpracy z kontrahentami i innymi stronami zainteresowanymi (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
- Realizacji postanowień umowy – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania czynności przed zawarciem umowy oraz do realizacji jej postanowień (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO);
- Prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej – przetwarzanie jest niezbędne do zrealizowania obowiązku prawnego wynikającego z art. 74 ustawy o rachunkowości i innych dotyczących podatników (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
- Ustalania, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na posiadaniu danych osobowych Użytkownika, które pozwolą Administratorowi ustalić, dochodzić lub bronić się przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Przechowywania danych do celów archiwalnych – dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Administrowania i zarządzania stronami na innych platformach (Facebook, Instagram, Linkedin), w tym obsługi strony na portalu Facebook (strona Kancelarii: https://www.facebook.com/profile.php?id=61552435481542), konta na portalu Instagram (https://www.instagram.com/kancelariakuczek/), konta na portalu Linkedin (https://www.linkedin.com/in/mateusz-kuczek/) – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na wchodzeniu w interakcje z Użytkownikami na tych platformach, kierowaniu do nich treści marketingowych oraz komunikacji z nimi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Analitycznym, polegającym m.in. na analizie danych i statystyk zbieranych automatycznie przy korzystaniu ze strony, w tym poprzez cookies podmiotów trzecich – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na badaniu aktywności Użytkowników na stronie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Zapisywania danych w postaci plików cookies i wykorzystywania cookies na stronie Serwisu – jeśli Użytkownik wyraził na to odrębną zgodę na zasadach określonych w niniejszej Polityce prywatności i polityce plików cookies – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na badaniu aktywności Użytkowników na stronie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Marketingu usług Kancelarii – podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na dbaniu o promocję i wizerunek przedsiębiorstwa (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
IV. POZYSKIWANIE DANYCH OD UŻYTKOWNIKÓW
Dane osobowe są pozyskiwane od Użytkowników w szczególności w przypadku:
- Kontaktu z Kancelarią w drodze mailowej, za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie, telefonicznie lub w inny sposób (np. za pośrednictwem portali społecznościowych).
- Przekazania Kancelarii danych w celu świadczenia umówionej usługi.
- Dodawania wpisów, komentarzy, opinii, interakcji z treściami publikowanymi na stronach lub kontach Kancelarii w mediach społecznościowych, lub pozostawienia danych w inny sposób, w szczególności poprzez dodawanie „polubień” lub „obserwowanie” stron lub kont Kancelarii na portalach społecznościowych Facebook i Instagram, Linkedin.
- Ponadto, Serwis wykorzystuje pliki cookies własne oraz podmiotów trzecich – z uwagi na to, część danych osobowych Użytkowników może być gromadzona automatycznie. Podczas korzystania z Serwisu pobierane są też automatycznie dane informatyczne dotyczące wizyty, tzw. logi serwera.
V. ZAKRES PRZETWARZANIA DANYCH
- Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, jednak niepodanie niektórych informacji, oznaczonych w Serwisie jako obowiązkowe, wiąże się z brakiem możliwości wykonania danej usługi, czy osiągnięcia określonego celu.
- Danymi przekazanymi w ramach kontaktu z Kancelarią za pośrednictwem e-maila, za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie, telefonicznie lub w inny sposób (np. za pośrednictwem portali społecznościowych) mogą być w szczególności: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres zameldowania, adres e-mail, numer telefonu, wizerunek, inne dane, jeżeli Użytkownik przekaże je w swojej korespondencji. Zakres gromadzonych danych zależny jest od tego, jaka droga kontaktu została wybrana przez Użytkownika. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do skontaktowania się/wysłania zapytania i udzielenia odpowiedzi.
- Podanie przez Użytkownika danych, które nie są niezbędne do świadczenia usługi na jego rzecz wymaga wyraźnej zgody Użytkownika na ich dalsze przetwarzanie i jest dobrowolne. W tym zakresie przetwarzanie tych danych odbywa się na podstawie zgody Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- W przypadku obserwowania bądź polubienia przez Użytkownika stron lub kont Kancelarii na portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, Linkedin lub pozostawienia tam innych danych np. zamieszczenie komentarza, opinii, polubienia postów bądź innych interakcji z treściami Kancelarii), Kancelaria może przetwarzać dane Użytkownika takie jak: adres email, imię, nazwisko, wizerunek lub inne informacje, które są dostępne publicznie. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez dany portal społeczności owy: Facebook, Instagram, Linkedin na warunkach zawartych w ich regulaminach i politykach prywatności.
- Jeżeli przetwarzanie danych osobowych Użytkownika odbywa się na podstawie jego zgody, Użytkownik może w każdej chwili tę zgodę cofnąć. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych możliwe jest w dowolnym momencie i nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych, odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane osobowe Użytkownika przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osoby nieuprawnione, przetwarzaniem z naruszeniem prawa oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
VI. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
- W związku z realizacją usług dane osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, hosting, podmiotom takim jak operatorzy płatności, banki, podmioty świadczące usługi księgowe, kurierzy (w związku z realizacją zamówienia), agencje marketingowe (w zakresie usług marketingowych).
- Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
VII. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe Użytkowników będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji poszczególnych celów przetwarzania.
- Dane osobowe przetwarzane w związku z kontaktem z Kancelarią, tj. przesyłaniem i obsługą zgłoszeń i zapytań kierowanych do Kancelarii m.in. telefonicznie, za pośrednictwem e-maila, formularza kontaktowego, innych środków porozumiewania się na odległość (np. za pośrednictwem portali społecznościowych) będą przetwarzane przez Administratora przez czas niezbędny do obsługi przekazywanego zgłoszenia bądź zapytania, a następnie przez okres archiwizacji dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów w przyszłości, jeśli archiwizacja będzie uzasadniona z uwagi na prawnie uzasadniony interes Administratora w postaci ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Dane osobowe przetwarzane w związku z ustaleniem, dochodzeniem lub obroną przed roszczeniami będą przetwarzane przez Administratora do upływu okresu przedawnienia tych roszczeń.
- Jeśli podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu zgłoszenia sprzeciwu Użytkownika na przetwarzanie danych w tym celu.
- Dane osobowe przetwarzane w związku z wykonaniem ciążących na Administratorze obowiązków prawnych będą przetwarzane przeze mnie przez czas wymagany przez przepisy prawa.
- Dane osobowe przetwarzane do celów analitycznych oraz w związku z administrowaniem Serwisem będą przetwarzane przez Administratora do czasu ich zdezaktualizowania się albo utraty przydatności, jednak nie dłużej niż przez 3 lata liczone od końca roku, w którym zostały zebrane.
- Dane osobowe przetwarzane dla celu marketingu usług Kancelarii będą przetwarzane przez Administratora do momentu wyrażenia sprzeciwu przez Użytkownika.
- Dane osobowe przetwarzane w związku obserwowaniem bądź polubieniem przez Użytkownika stron lub kont Kancelarii na portalach społecznościowych Facebook, Instagram, Linkedin oraz dane osobowe, które będą przekazywane przez Użytkownika w inny sposób na danym portalu społecznościowym – np. komentarze, interakcje z publikowanymi przez Kancelarię treściami itp., będą przetwarzane przez Administratora przez okres istnienia tych stron lub kont Kancelarii na portalach społecznościowych. Zasady korzystania z danego portalu społecznościowego ustalane są przez administratora tego portalu i wynikają z jego regulaminu i polityki prywatności. Użytkownik może usunąć swoje dane z portali społecznościowych zgodnie z regulaminem danego portalu.
- Jeśli podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika, dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez Administratora do czasu cofnięcia przez Użytkownika zgody na przetwarzanie danych lub osiągnięcia celu przetwarzania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
VIII. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
Użytkownikowi przysługują następujące uprawnienia:
- Wycofania zgody wobec przetwarzania;
- Żądania dostępu do swoich danych osobowych;
- Żądania sprostowania swoich danych osobowych;
- Żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia swoich danych osobowych;
- Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
W celu realizacji swoich praw oraz w przypadku wszelkich pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Kancelarię zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z Administratorem pod adresem radcaprawny@kancelariakuczek.pl lub pisząc na adres siedziby Administratora.
IX. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
W razie stwierdzenia, że Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika niezgodnie z prawem, bądź że przy przetwarzaniu danych Użytkownika doszło do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
X. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ
Dane osobowe Użytkownika nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Z uwagi na korzystanie przez Administratora z usług, narzędzi i technologii, które oferowane są przez firmy, które mają swoją siedzibę poza Unią Europejską (np. Facebook, Instagram, Linkedin, Google), w ramach korzystania z narzędzi dostarczanych przez te podmioty, które mogą gromadzić anonimowe dane na temat Użytkownika, dane Użytkownika mogą być przechowywane na serwerach zlokalizowanych w państwach trzecich, poza EOG. Jednak dostawcy tych usług gwarantują odpowiedni poziom ochrony danych osobowych poprzez stosowane mechanizmy zgodności przewidziane w RODO, w szczególności poprzez korzystanie ze standardowych klauzul umownych.
XI. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, W TYM PROFILOWANIE
Administrator nie podejmuję wobec Użytkownika decyzji opierających się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, w tym profilowaniu, które wywoływałoby wobec Użytkownika skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na niego wpływały. Korzystając z określonych narzędzi Administrator może kierować na Użytkownika spersonalizowane reklamy, jednak nie wpływa to na Użytkownika w żaden istotny sposób i nie wywołuje wobec Użytkownika żadnych skutków prawnych.
XII. POLITYKA PLIKÓW COOKIES
Serwis Administratora, tak jak wiele innych stron internetowych, wykorzystuje pliki cookies.
Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych Użytkowników przeznaczonych do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlać stronę internetową dostosowaną do indywidualnych preferencji. Zazwyczaj zawierają one nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Pliki cookies mogą być przez Administratora używane m.in. w celu: dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób Użytkownik korzysta ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich funkcjonalności. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób tożsamość Użytkowników nie jest identyfikowana na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.
Stosowane są dwa rodzaje plików cookies: „sesyjne” oraz „stałe”. „Sesyjne” są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu Użytkownika, aż do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania. Natomiast ”stałe” pliki pozostają na urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane przez partnerów operatora strony www, podlegają ich własnej polityce prywatności.
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione tak, aby ciasteczka były blokowane – w całości lub w jakiejś części. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Należy jednak pamiętać, że ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie www.
Podczas pierwszej wizyty w Serwisie Użytkownikowi wyświetlana jest informacja na temat stosowania plików cookies wraz z pytaniem o zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
Klikając „Zaakceptuj wszystkie”, Użytkownik wyraża zgodę się na użycie plików cookies, chyba że później postanowi je wyłączyć. Ustawienia cookies Użytkownik może zmienić z poziomu swojej przeglądarki, a także w ogóle usunąć pliki cookies. Wyłączenie plików cookies może jednak powodować trudności w korzystaniu z Serwisu.
Cookies własne Administrator wykorzystuje w celu zapewnienia prawidłowego działania strony. W szczególności, cookies własne pozwalają poprawić szybkość i bezpieczeństwo korzystania z Serwisu, ulepszać funkcje dostępne w Serwisie.
Serwis współpracuje z podmiotami trzecimi, które mogą używać plików cookies lub podobnych technologii. Korzystanie przez Administratora z plików cookies podmiotów trzecich Administrator opiera na jego prawnie uzasadnionym interesie polegającym na administrowaniu Serwisem, analizie danych oraz prowadzeniu marketingu własnych produktów i usług.
W ramach strony funkcjonują następujące pliki cookies podmiotów trzecich:
Google Analytics
W celu analizy statystyk strony (zbierania ogólnych i anonimowych danych statystycznych) Serwis korzysta z narzędzi analitycznych Google Analytics zapewnianych przez Google LLC. Firma Google uzyskała certyfikat bezpieczeństwa ISO 27001, który obejmuje różne usługi Google, w tym Google Analytics. W ramach Google Analytics nie są co do zasady gromadzone dane, które pozwalają zidentyfikować Użytkownika. W ramach tej usługi mogą być zbierane dane dotyczące: systemu operacyjnego, przeglądarki internetowej, liczby Użytkowników odwiedzających Serwis, czasu wizyt Użytkownika w Serwisie, przeglądanych podstron, płci, przedziału wieku, aktywności w sieci, skuteczności kampanii marketingowych itp. Szczegóły dotyczące bezpieczeństwa danych oraz postępowania z danymi w Google Analytics znajdują się pod adresem: https://support.google.com/analytics/answer/6004245. Istnieje również możliwość zablokowania działania Google Analytics przez Użytkownika. Pod adresem https://tools.google.com/dlpage/gaoptout można pobrać dodatek do przeglądarki, który blokuje działanie Google Analytics. Pod adresem: https://policies.google.com/privacy znajduje się Politykę prywatności Google.
Pliki cookies narzędzi społecznościowych
W celu wykorzystania funkcji interaktywnych i popularyzacji Serwisu za pomocą mediów społecznościowych wykorzystywane są pliki cookies serwisów społecznościowych. Serwis wykorzystuje wtyczki, przyciski i inne narzędzia udostępnione przez następujące serwisy społecznościowe: Facebook, Instagram, Linkedin. Użytkownik po kliknięciu w ikonę danej wtyczki odsyłany jest do zewnętrznego portalu społecznościowego (Facebook, Instagram, Linkedin), gdzie ma możliwość kliknięcia „Lubię to”, „Obserwuj”, „Udostępnij”, itp. Wtyczki te mogą gromadzić pewne informacje na temat Użytkownika, tj. identyfikator, odwiedzana witryna, informacje dotyczące przeglądarki internetowej, data i godzina, jednak informacje te nie są przekazywane Administratorowi. Pliki cookies pozostawione przez wtyczkę Facebooka lub inne podmioty trzecie mogą być aplikowane w urządzeniu, z którego Użytkownik korzysta wchodząc na stronę i mogą być kojarzone z danymi, które są gromadzone w portalu Facebook. Jeśli Użytkownik nie chce, aby serwisy te pozyskiwały informacje dotyczące jego wizyt na stronie, powinien wylogować się z nich przed odwiedzeniem Serwisu. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych przez administratorów serwisów społecznościowych znajdują się w ich politykach prywatności.
XIII. LOGI SERWERA
Obok plików cookies, Serwis może gromadzić również dane zwyczajowo zbierane przez administratorów systemów internetowych w ramach tzw. logów serwera. Informacje zawarte w logach mogą obejmować: adres IP, datę i czas wizyty w Serwisie, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, dostawcę Internetu, adres strony, z której Użytkownik został przekierowany na stronę i inne. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. W ramach tzw. logów serwera nie są gromadzone dane pozwalające zidentyfikować Użytkownika. Logi serwera stanowią jedynie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a dostęp do nich mają jedynie osoby upoważnione do administrowania serwerem.
XIV. NOTA PRAWNA
Materiały zamieszczone na niniejszej stronie internetowej mają charakter edukacyjny, nie stanowią opinii prawnej, ani porady prawnej. Administrator nie odpowiada za jakiekolwiek szkody wyrządzone zastosowaniem się, czy niezastosowaniem się do poglądów wyrażonych w Serwisie. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany stanowiska, w szczególności w sytuacji zmiany przepisów prawa, orzecznictwa, czy praktyki organów administracji.